måndag 1 augusti 2011

Sista sem veckan

Oj oj, vad veckorna går fort. Inne på sista semester veckan nu.

Blev imorse väckt av att skatorna hade lekstuga på altantaket och vi hade fönstret helt öppet. Som jag misstänkte var det mina ljus de höll på tjuva eftersom vi glömde ta in dom igårkväll. Inte helt förvånd så fanns där inte ett enda ljus kvar på bordet. Hopplösa djur det där!

Helgen har bestått av fint väder, bad, överaskningskalas, katt, slappa och lite motion. Urban och jag tränade backe i lö, upp och ner för en otrevligt jobbig sandbacke, svetten lackade och mjölksyran gav sig till känna, hua. Efter det hem och överaska kusinbarnet på hennes 12 års-dag med god paj, underbart gottt!

Söndagen var planerad till bad i Falun, men vädret såg inte ut att bli det bästa så vi stannade hemma. Men så lurad man kan bli, det blev ju helt kanonväder och jag tillbringade nån timme med Sjöberg i solstolen. Hann även upp till Edsken så Ida fick bada.

Sen ett combat-pass och där måste man ju ha tappat en del kilon. Roligt program hämtat från de olika realiserna, fart och fläkt, men framför allt svettigt! Herregud vad varmt det var, men skönt efteråt. Tanken var att köra ett yoga pass efter combat, men mannen lockade med grillat och ett glas vin så jag hoppade den. Sprang istället hem och konstigt så kändes de urvridna benen ganska pigg.


En idolbild på sanningen om det svettiga passet!





Efter dusch, ett glas rosé och gott grillat!



Underbara sommarkvällar när man kan sitta ute lääänge. Extra länge eftersom det var Urbans sista semesterdag/kväll. Men som sagt, jag får njuta ytterligare 1 vecka och den börjar med en morgonprommis.


Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar