tisdag 6 april 2010

Älskade familj!

Back to buisness! Härligt med några dagars ledighet.

Igår hade jag och kompisen "egentid" i stallet hela dan med gotta, tjejsnack och dressyr. Det var ett tag sedan vi fick till en dejt som innefattade alla de sakerna. Kanske inte låter något speciellt med det, men ack så värdefulla dessa träffar är. Tack gumsan!

Ibland kan det va svårt att få tiden att räcka till när jobbet och vardagen tar sin tid. Men min tid med familjen är värdefull och det betyder allt, och då hoppar man över saker som man egentligen hade viljat gjort själv. Snart är barnen stora och jag vill inte ha dåligt samvete då, över vad jag egentligen borde gjor när de var mindre. Det går ju inte att få tillbaka brukad tid. Puss på er skruttungar. Ääääälskar er! ...och lilla mannen ochså förståss.

Efter jobbet idag fick jag massage på nacke och rygg, oj, oj, shit, varför gör man inte det oftare. Hoppas nu bara att min nacke ger med sig lite! Fick även låna en "Tortyrmatta" med mig hem, har väl aldrig riktigt trott, eller brytt mig om att köpa en spikmatta. Har lånat grannens nån gång, men som vanligt har man svårt att slappna av för att man har tusen saker i huvudet. Men nu ska jag ge den en chans, kan ju hjälpa för mycket, kanske...

Nu ska jag skjutsa sonen till BMX-hallen sedan ska jag och mannen ut på en kvällspromenad, hade väl planerat en springtur, men efter massagen ska man väl hålla sig skapligt lugn.

Klart slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar