lördag 24 april 2010

Macho nacho!

Idag har dagen mest bestått av målning och åter målning. Vi har även hunnit rivit ut mattan ochså. Eller rättare sagt 3 mattor för det låg 2 mattor under den översta. Bara resten kvar nu då.

Medan trappen torkade och i väntan på den andra, tredje eller var det fjärde strykningen gav jag och mannen oss ut på en springtur. Jag var ju lite mallig sist vi sprang tillsammans då jag kände att jag låg steget före. Ja ja, detta verkade ju vara en engångsföreteelse för idag drog han på igen. Vi sprang ihop 6,9 km enligt honom och inräknat i detta var en jääättelång uppförsbacke, sand och lera. Tillråga på allt så har han mage och säga att han sprungit en bra bit med håll och att han tyckte det var tungt!!!! Om han hade tungt vad hade då jag? Härligt vårväder var det iaf.

Igår var vi in och köpte nya golvet och panelskivorna. Förhoppningsvis kanske golvet kommer på plats imon. På vägen hem igår hade vi hungriga barn med oss och stannade till på Max. Jag och mannen åt "Macho nacho" en tex mex burgare som var helt underbart god med guccamole, chips och annat gotta. Tilltugg tilldetta var pommes med jalapeno, chilisås, gräddfil mm. Kanske låter överdrivet gott, men det var överdrivet gott!!! Måste testas!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar