onsdag 7 april 2010

Hoppträning med Carmen

Semester idag, riktigt skönt!

Dagen början med att vi hämtade Carmen för en tripp till ridskolan, jag körde transport för första gången idag, och det gick ju bra. Där blev det lite hoppträning. Hon är helt otrolig denna söta lilla ponny t om mannen är helt kär i henne, både hon och dottern var nog riktigt nöjda med dagen när vi släppte ut lilla damen hemma i hagen igen. Hoppas bara att hon stannade där för hon har ju en viss förmåga att utforska omgivningen utanför hagen...

Efter en tupplur på soffan på em knöt jag på mig Asicsen för en löptur. Idag var det svårt med motivationen innan jag väl kom ut. Soffan drog liksom tillbaka mig hela tiden, konstigt! När jag väl komigång var det tungt, men tog mig iaf runt sjön, 7 km!

På kvällskvisten blev det en promenad med Marita i skogen, skönt att det är ljust så lääänge nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar