torsdag 22 april 2010

"Ego em"

Upp tidigt som attan imorse, hjälp var trött jag var. Inte blev det ju bättre att mannen bredvid drog lååånga timmerstockar...Konstigt, man vaknar och tror att den här dan kommer jag aldrig att orka, men bara man kommer upp så är man med i matchen igen.

Idag efter jobbet styrde jag kosan mot min pratglada frisör i Sandviken. Alltid lika uppiggande att träffa henne. Man liksom känner varandra bra nu när man har träffats ett par gånger om året i 13 år! Herregud, det är ju oftare än vad jag träffar en del kompisar. Måste bli en ändring på det. Det enda rätta är att bestämma ett datum för att träffas, punkt slut! Man måste helt enkelt beställa en tid hos varandra, låter ju helt galet, men ibland kan det faktiskt behövas.
Efter lite strosande i Sandviken och inköp av två underbart söta krukor med hjärtan på styrde jag bilen mot Torsåker för lite massage hos Maja. En underbar timme spenderades där, inte lika mycket snack som hos frissan, men det berodde på att jag mer eller mindre låg klubbad med näsan i hålet och bara njöt! Varför, varför, varför unnar man sig inte massage oftare.

För övrigt är jag lite öm i rumpan idag och det vet jag har att göra med mitt möte med Jack Sparrow igår!!!
Klart slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar