söndag 18 april 2010

Trött söndag

Igår blev det party och det känns ju idag må jag säga. Jätteroligt var det iaf och mycket dans blev det. Men måste säga att man känner sig såå nöjd på party dagen efter och nu dröjer det innan det blir party igen. Nej, nu börjar mitt nya sunda liv!!! Japp så får det bli!

Rapport från handbollen: Gubbens lag vann, duktigt, med tanke på statusen på vissa igårkväll. Grattis!

Kvällen avslutades med ett combatpass, jobbigt, jobbigt. Idag fick jag med mig grannen som enligt henne hade sin kondition i "botten". Vi kämpade på jättebra med tanke på omständigheterna, men hon började redan i bilen oroa sig för träningsvärken de kommande dagarna. Japp, den kommer jag lovar, med besked!!!

1 kommentar:

  1. Och har har träningsvärk från lördagens discodans, jisses vad vi dansade! Kul som bara den!

    SvaraRadera