söndag 11 april 2010

Vårväder

Body combat 42
Söndag med sovmorgon. Igårkväll när jag la mig hade jag en vision om att kliva upp tidigt för att delta i Functional Moves, men imorse hade den försvunnit och jag somnade om istället.
På fm tog jag och mannen en promenad i finvädret, vår, vår, vår! Sedan blev det en fika i solen. Sen...började projekt hall!

Trappen är färdigslipad och klar för målning. Men jag började med det tråkiga, att måla taklister. Vilken tristess, högt och bökigt, en konstig ställning för huvud och nacke, pillrigt och eländigt. Sen blev det lister runt dörrar och till sist grunda trappen. Detta är ju tyvärr sånt som ochså ska fixas innan det roliga börjar, golv och panelsättning! Det lär väl dröja innan det hela står klart!

Kvällen avslutades med ett svettigt combatpass! Snart lägger jag lockarna på kudden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar