onsdag 8 september 2010

Använd naturen...

Hejja Martin Lidberg som vet hur man ska använda sig av vad naturen har att erbjuda. T ex armklättring på stege, step up på trappen, spänsthopp från trapp och varför inte Handstående armpress mot ett träd!!! Det sista låter ju mer eller mindre livsfarligt om man inte är ordentligt armtränad. Man ska va avslappnad i nacken och titta ned i marken. Kan inte ens föreställa mig en klumpeduns som jag komma upp på händerna ens. Kanske ska utnyttja skogen nedanför till ett träningscentrum, svinga sig i träden och bära stockar...

Ja, jag är fortfarande hemma och soffan och täcket är mina bästa kompisar. Fastnar tyvärr vid kanaler som Animal planet och mår ju inte direkt bättre av det. Hemska grymma människor är världen full av och de verkar inte ha ett uns av empati i kroppen. Stackars djur som hamnar hos dessa människor. Men som tur är finns det ju "happy endings" och duktiga veterinärer, gudskelov!

Sen har vi ju mina Vänner på dvd som verkligen förgyller tillvaron mellan tupplurerna.

Nu hoppas jag att jag blir bättre tills på lö då de kör nya realisen på combaten så man får sparka ur sig lite kvarvarande baciller.

Over and out!


2 kommentarer:

  1. Du ä snart på g .....:)

    SvaraRadera
  2. Hoppas verkligen du kan gå på release på lördag, den är GRYM! /Marre

    SvaraRadera