fredag 17 september 2010


Har varit på utbildning idag med jobbet. En utbildning som jag ser som en fördel i mitt arbete, alltså en utbildning man kan ha nytta av, positivt överaskad!!!
Annars är fredagen lika välkommen som alltid, veckorna verkligen springer iväg. Ikväll ska vi umgås med Olsson´s juniors med mat och vin skvallras det om, det blir bra det, perfekt avslutning på veckan.
Functional moves i onsdags gav verkligen effekt! Jisses vilken träningsvärk, har aldrig varit med om maken. Försöker i allra högsta grad undvika trappor vilket jag inte lyckats särskilt bra med idag sen är det ju svårt när huset har två våningar. Tänkte prova mig på en springtur idag, men insåg att jag hade för höga förväntningar på min kropp då benen känns som otympliga stockar som skriker vid minsta beröring. Kan/ska man träna bort träningsvärken eller? Maarit, har du svar på det?
På söndag blir det en tur på islandshästar med Ida vilket jag verkligen ser framemot. Riktig "Girlpower mamma/dotter" utflykt, jihaa cowboy. Nu ska jag upp och lyssna på artisterna på övervåningen som spelar både gitarr och sjunger, om jag tar mig uppför trappen vill säga.
Festlig fredag och fortsatt trevlig helg allihopa.
Tjillevippen!

1 kommentar:

  1. Ha, ha, ha! Det är så kul med alla som har träningsvärk x 100 efter onsdagen! Bevis på att man tagit i och inte fegat på passet, bra jobbat. Bästa sättet att få bort träningsvärk att få genomströmning i musklerna men kanske på ett skonsamt sätt. Ridning låter perfekt, promenad likaså. Men BodyCombat i kväll blir super, stretcha ut ordentligt efteråt bara!

    SvaraRadera