torsdag 30 september 2010

Föreläsning Högskolan

Öppnade imorse dörren till min kära arbetsplats 6.15, lite senare än vanligt bara för att jag åkte med Camilla som inte är så morgonpigg, men tack ändå för skjutsen Millan!

Förmiddagen tillbringade jag på Högskolan i Gävle med en inspirerande föreläsning om naturvetenskap. bra med lite nya uppslag. Väl hemma så blev det cykeltur till stallet för lite mockning, hem en sväng sen upp igen med Ida då hon hade ridlektion. Sen blev det gos och pyssel med Tham.

Hemma igen bakade jag ordning scones som nu bara står och väntar på att bli gräddade. Väntar gör även jag och Ida på resten av fam som är i bmx-hallen att de ska komma hem så vi kan grädda sconsen snart...

Just ja...Dagens utmattande träning ;-):
  • Plankan 1.08 min
  • Jägarvila 1.18 min

Förresten har ni inte varit ut och kollat kvällshimlen än så gör det, ännu en underbar stjärnklar kväll, vilken syn. Underbart vackert!

Tjillevippen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar