tisdag 21 september 2010

Världen med andra ögon

Gårdagen tillbringades till största delen på jobbet kändes det som. Började 7.30 och slutade ganska prick 17.30. Dagarna känns för tillfället väldigt långa, inte för att jag är missnöjd med jobbet på någotvis utan dagarna känns bara lååånga!

Efter jobbet bar det av till stallet för lite ridning för Ida, hon skulle rida Tham. Gick bra med tanke på att det var första gången. Ida var dock besviken för att det inte blev någon galopp, han var nog trött sen tävlingen i helgen...

Idag har jag Ä N T L I G E N ett par glasögon på snoken, känns bra att kunna fungera normalt igen, iaf på det stadiet ;-) Fick bara ut det ena paret eftersom det andra "strulat" vid beställningen, gahh. Ja ja, får väl hämta dessa vid ett senare tillfälle, nu har jag iaf ett par ögon imorgon på jobbet, jippie!

Shopping hann jag med på de få minutrarna jag tillbringade i Sandviken. En underbart snygg lampa, precis en sån jag letat, kommer att passa som fisken i min hall!

Idag har jag sprungit en vända, 3,4 km och det kändes väl sådär har ju inte sprungit på 3 veckor nu så det gäller väl att ta det lugnt med denna känsliga kropp...Imorgon är Functional moves inplanerat om det hinns med efter stängning på jobbet och möte på skolan efter det, hoppas iaf.

Tjillevippen och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar