onsdag 29 september 2010

Härliga höstdag!

Idag började jag 9.30 och jag valde att ta cykeln till jobbet solen sken och härlig klar luft. Efter att smällt igen ytterdörren och ska ta ut cykeln i garaget inser jag att jag har nycklarna kvar inne! Skit ochså, ringer Urban som med viskande röst svarar att han sitter på möte. Jaja, men som tur var kunde Maarit komma ner med hans nycklar till mig och det hela var löst :-) Tack Maarit för snabb leverans!

På jobbet bar det iväg ut till skogen med barnen som de verkligen gillar, vi var även ute på em och kunde t om äta mellis ute, härligt. Fler sånna dagar tack!

Efter maten idag blev det en tur runt stallet med Ywonne och Alice för att nu äntligen tända en brasa och bara njuta. Hade planer på FM, men hoppar det idag eftersom axeln spökar.

Nu ser jag framemot Välkommen åter sjukt roligt program, andra delen ikväll.

Dagens träning:
  • Cykling till och från jobbet 10,3 km.
  • Promenad 3,3 km
  • Plankan 1,49 min

Tjillevippen!

3 kommentarer:

  1. Kanonhärlig dag i dag verkligen håller verkligen med om att det gärna kan vara fler såna.
    Vad är det för träning med maxtester som du börjat med?

    SvaraRadera
  2. Carina vi fick som vi ville, ännu en underbar höstdag, tjoo ho!

    Maxtesterna är en del i en utmaning som jag och Urban kör som pågår under 6 veckor. Det är olika träningsutmaningar varje vecka plus att man b la ska hinna med 30 träningspass och 150 km och lite till.

    SvaraRadera
  3. Wow, vilken perfekt dag! Och jag levererar så gärna nycklar så....

    SvaraRadera