tisdag 28 september 2010

Maxtest 4

Jobb till 16.30 sen iväg på 4:e maxtestet. Gick väl skapligt med varierande terräng.

  • Kom så långt du kan på 30 min. Löpning 30 min 5,08 km.

Asicsen fick smaka lera

Nu är det armhävningarna kvar eller om jag kör situps istället för axeln inte är som den ska. Tänk att det alltid ska vara något fel eller skada på den arma kroppen!

Har även hunnit en promenad med Maarit som kämpar med sitt ryggskott stackarn! Trodde det skulle bli en lugn promenad med tanke på hennes rygg, men det visade sig att stubinen var tänd och tempot skruvades upp relativt snabbt. Skönt med lite tjejsnack och få prata av sig.

Nu gäller soffläge och Dr House innan sängen väntar.

Tjillevippen, en stjärnklar kväll!













3 kommentarer:

  1. Härligt!!! Jag har också varit ute och sprungit idag och gjorde även en närmare undersökning av underlaget runt Hammardammen för jag snavade på en sten el rot.... Klumpigt värre eftersom jag säkert tappade 1-2 minuter medan jag låg och krälade på marken och sen haltade några hundra meter innan mitt knä kommit igång efter fallet... Typiskt närj jag skulle göra ett av testerna....

    SvaraRadera
  2. Linda, nu ställer du inte till något! Det är ju förskylningar vi ska oroa oss för INTE knäproblem!

    SvaraRadera
  3. Å, häxan är nästan avundsjuk.... Vart får ni motivationen ifrån? Jag är bara j-lit slö=/ Du må tro Linda att någon skrattade gått här hemma när jag berättade om din marksyning;)

    SvaraRadera