måndag 29 november 2010

Första advent!

Ja, jag vet, det är måndag och måndag betyder DATAFÖRBUD hos fam Olsson. Men idag råder ett undantag... Jag är hemma med en bubblande mage och illamående. Kände av det redan igår, men blev bättre efter några timmars sömn på em. Fortfarande illmående valde jag att stanna hemma idag, men imon blir det jobb igen!

Idag på lunchen kom en sprudlande Urban hem med mina skidor, undrar vem som är mest förväntansfull, han eller jag? Nu ska de bara prepareras sen är det väl meningen att de ska ut i snön i något som kallas spår och att det är meningen att jag ska stå på!!! Hoppas alla björnar gått i ide och älgarna håller sig i grannlänet likaså vargflocken. Allt annat farligt/otäckt som ochså kan befinna sig i skogen får ochså hålla sig borta!!!


Fyller på med lite julstämmning för igår var det ju första advent!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar