fredag 12 november 2010

"Mallan dag"

Idag har jag semester och har då min egen lilla "Må bra dag". Riktigt skönt!

Upp med barnen, skjutsade Urban till jobbet åkte hem fixade frukost och åt frukost tillsammans med barnen, det händer inte så ofta i veckorna eftersom jag äter frukost på jobbet nästan alla dagar. Skjutsade barnen till skolan och tog mig en löptur runt stallet. Gick sådär hade ingen ork att öka.

Nu sitter jag här vid brasan och gråter till "When a man loves a women" . Oj, vilken stark film, på så många sätt. Tänk hur ett problem kan riva upp en hel familj, nu är alkolism inte ett litet problem och det berör hur man än vrider och vänder på det och filmen skildrar alla i familjen och deras situation. Så bra film iaf så nu har jag rensat tårkanalerna för ett tag.
Idag på eftermiddan blir det spa och då ska jag verkligen njuta!
Ha en underbar fredag alla vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar