tisdag 30 november 2010

Ingen återvändo!

För det första måste jag dela med mig av en gammal låt som ettrigt gnagt i min hjärna större delen av dagen. Jag kan garantera att ni säkert kommer somna med refrängen sjungande i öronen. Så varsågoda!!!

Idag har mina skidor preparerats, ingen återvändå alltså. Kanske blir det premiärtur till helgen om kylan lägger sig.
På tisdagar har jag min "springdag" i vanliga fall, men idag stack man inte ut näsan mer än vad som behövdes. Vilket leder mig tillbaka till min och Urbans diskussion om crosstrainern ska in från friggeboden eller inte. Sånna här kalla dagar är det ju perfekt att trampa på den när passen på Aerstep co inte passar mig. OCH vad är problemet kanske ni tänker! Jo, var ska den stå? Den är ju inte liten precis. Där den stod sist kommer snart en julgran att ta plats och alternativet är garaget och hur kul är det och stå i ett garage och flåsa. Skitsamma, här gnäller jag över detta när det svälter barn i världen, skärpning Mallan!!!

Nu ska jag förflytta mig till min favvoplats, framför brasan. Imorgon börjar jag sent och då har jag min privat chaufför hela dagen. Krångligt att få ihop det med en bil, men i slutet av veckan kanske vi helt plötsligt har 3. Då kanske t om volvon har återuppstått!!!!
Tjillevippen i kylan, imorgon börjar julkalendern vilket betyder att man får kliva upp ännu tidigare för att få morgonen att gå ihop :-)

2 kommentarer:

  1. Tack för att jag måste gå och nynna på den låten resten av dagen ;)

    SvaraRadera
  2. Varsågod! Den sätter sig kan jag lova! :-)

    SvaraRadera