måndag 1 november 2010

Olaglig inloggning!

Måndag= dataförbud hos fam Olsson. Men ett undantag IDAG eftersom det är höstlov och lan här hemma. Så jag tror inte mitt straff blir så hårt!

Var till min roliga sjukgymnast idag och han fixade och trixade lite med mitt huvud. Jag har tydligen bra "rörlighet" i huvudet, vilket är bra. Fick lite hemläxa att öva på. Han berättade även att han hade nålar att behandla med vilket jag har dålig erfarenhet av sen förut. Han är även väldigt intresserad av min träning och när jag smög fram att jag för tillfället gjorde en utmaning blev han ännu mer intresserad. Det slutade med att jag låg i plankan på golvet och sen kollade vi in hela utmaningen. Rolig prick det där!

Ikväll har vi även kört utmaningar här hemma. Jag, Urban och Linus kompis körde plankan och jägarvila. Detta blev resultatet:

Malin: Plankan 2,24 min Jägarvila 2,30 min
Urban: Plankan 1,49 min Jägarvila 1,21 min
Kompisen: Plankan 1,36 min Jägarvila 3,01 min

Urban håller för tillfället på med förra veckans utmaning, 1000 hopp med hopprep. Riktigt skönt att sitta i soffan och titta och ha sitt gjort. Det här är sista veckan på utmaningen och max test 2 ska göras. Sen finns det ju lite fler siffror att fyllas på ochså, så det är väl gasen i botten nu denna vecka.

Tjillevippen!

2 kommentarer: