söndag 14 november 2010

Fars-dag och träningsvärk...

"Har du träningsvärk i magen"?, frågade Carina idag före combatpasset. Hon menade från coren med det nya programmet igår. "Nej, bara på baksidan av armarna", svarade jag. Det fick jag bittert ångra när passet komigång, himmel vad det nöp i på sidorna av magen, så jag erkänner att jag HAR träningsvärk i magen, Carina!!!

Annars blev det lite sovmorgon imorse för att sedan upp och fixa frukost inför fars-dag och givetvis tända både brasa och ljus. Sen blev det stor frukost med familjen och Linus kompis som är inneboende över helgen och flyttar hem imon. På em gav vi oss av till svärfar för fika och som vanligt fannas det inte bara 7 sorter att välja mellan på kakfatet utan betydligt fler sorter och tårta efter det. Vi var även upp och hälsade på min pappa på kyrkogården som fick ett tänt ljus som lyste upp det lite.
Nu blir det natti natti för imorgon riiiiinger klockan vid 05 och arbetsdagen börjar tidigt och slutar seeeeent med utvecklingssamtal.
Godnatt alla vänner och godnatt pappa i himlen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar