tisdag 23 november 2010

Trodde aldrig...

...att det skulle stå någon form av längdskidor i mitt garage! Jag ser längdskidåkning som tråkigt, jobbigt och enformigt. Visst låter jag positiv!!! Det positiva är väl att jag verkligen hoppas att jag kommer att ändra uppfattning och att jag och mina skidor blir som bästa kompisar. Men man är ju anmäld till Kristinaloppet i febr, så det är väl bara att börja staka. Till saken hör väl att jag princip inte åkt skidor sedan Lillåskolan förutom kort engångsföreteelse i sälen för 15 år sen nånting. NOG om detta!

Dagen igår försvann i ett vips, ännu en lång dag på jobbet med utvecklingssamtal, roliga/inressanta samtal med föräldrar. Kom hem sent från jobbet och kom iväg sent till stallet för att sedan däcka i sängen ganska omgående när jag kom hem.

Idag efter jobbet tog jag en löptur hem i snöyran, inte lika lätt som de sista gångerna, men jag klagar inte. Hem, duscha, upp och prova skidor sen upp till mamma som fyller år idag. Där serverades taccos, underbart gott att få sätta sig och äta!

Grattis älskade mamma på födelsedagen!
Älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar