lördag 13 november 2010

Öppna upp och stäng...

Annas topp till tå får högsta betyg! Relaxen för oss själva med bubbelpool och bastu. Dukat och klart när vi kom och mycket tända ljus och en härlig salladsbuffe. Jag hade valt halvkroppsmassage och fick en underbar behandling på hela baksidan även fötterna. De andra var även de nöjda med sina behandlingar. Vi fick äta och dricka i lugn och ro, basta (där vi provade en peeling för hela kroppen även håret, som hade en muskelavslappnad effekt), bubbla och "bara vara", UNDERBART! Fler sådana em tack!

Idag har jag varit på core och Carina körde hela nya programmet fullt ut. Herregud va jobbigt, många nya övningar som tog rejält. Speciellt en magövning som Carina kallade öppna upp och stäng, himmel va jobbigt, kan tänka att träningsvärken sitter som ett slag i magen imorgon. Men vitsen är ju att det SKA kännas!

För tillfället håller vår dusch vid bastun på att få sig ett lyft. Idag kommer kakel och klinkers på plats och även målning av väggar har påbörjats. Detta project är helt och hållet Urbans och jag har inte lagt mig i en gnutta, förrens idag. Ibland måste man bara få vara med och bestämma lite eller bara lägga på förslag på HUR det kanske skulle kunna se ut. Jag fick min vilja igenom tillsammans med kakelsättaren, ni vet 2+1= Majoritet, nedröstad!

Kvällen kommer att tillbringas med middag med glada vänner och jag tog precis ut Pollykakan i ugnen.

Ha en trevlig lördag!

Tjilevippen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar