lördag 6 november 2010

Sjukt stolt mamma igen...

Dagen började med tidig morgon, kunde inte sova. Tände en brasa, bakade Pollkaka och hann med en promenad med Anna och Leif innan de andra vaknade. Iof så ställde jag äggklockan bredvid Urban med uppmaning att ta ut kakan när klockan ringde=Kliv upp!

Sen blev det ett corepass med nytt program, jobbiga övningar!

På em hade Lilla O:et sin första hopptävling på ridskolan. Hua, vad nervöst både för henne, men framförallt för mig. Hon skulle rida George, inte den minsta hästen i stallet utan en av de största. Framridningen gick sådär, en pigg George med en fjäderlätt Ida på rggen ville gärna galoppera fort efter hindret. Väl inne i ridhuset gick allt som på räls, lugn och fin galopp och hindren felfritt= Rosett. Mäkta stolt Ida , mäkta stolt mamma :-) Förstår nu hur min mamma kände sig när jag flängde runt helt ohämmat på hoppbanorna, stackars henne!

Dagens

  • Promenad 3,2 km
  • Core 1h
  • Plankan 2,11 min

Trevlig lördag!

Tjillevippen!

4 kommentarer:

  1. Bara att gratulera, och vilken härlig bild!
    Gjorde du extra planka förutom core idag, duktig du :D

    SvaraRadera
  2. Japp, gjorde lite närjag komhem. Du vet jag måste få till 60 min, men nu är jag nära. Sista dan på ÄTK imon.

    SvaraRadera
  3. Grattis tjejen och stolta mamman! Är pollykakan slut?

    anna

    SvaraRadera