torsdag 11 november 2010

Jodå, jag kan slappna av

Dagen började med öppning och spökdisco på jobbet. Vi var väl förberedda och hade möblerat om vår avd och pyntat med diverse spöken, lampor och ljusslingor. Popcornen var poppade och "bålen" var blandad, musiken på. Princessor, superhjältar, häxor m fl intog golvet och det hela blev väldigt lyckat. Kuuul!

På em hade Ida ridlektion och red Tham. Mycket fix och trix med hästar faktiskt, men vi har börjat få in rutin på det hela nu. Att vara i stallet är verkligen rogivande, om man nu inte har en tid att passa. Minns själv som liten att man tillbringade all sin lediga tid i stallet, var kom skolan in? Hur hann man med att plugga, pluggade jag någonting alls? Ibland vet jag att läxböckerna hängde med till stallet, men om de blev använda är en annan sak! Meeen, va man trivdes!

Ikväll har jag även varit på yoga och idag började kroppen fatta vinken med avslappning, sen har ju Ida (ledaren) så lugn och harmonisk röst. Jag gick endast igenom halva inköpslistan till helgen, nej då, jag kände mig riktigt avslappnad och relaxad och det är väl så det ska vara :-)

Imon väntar en semesterdag med spa på em, ska bli sååååå skönt. Lite vin verkar det bli ochså och säkert en massa girltalk...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar