torsdag 18 november 2010

Mallan här och nu!

Vet inte om det berodde på atmosfären, musiken, deltagarna eller ledaren! Eller har jag helt enkelt kommit någorlunda i fas med mitt tänkande och mitt fokus på här och nu. Idag på yogan kunde jag under hela styrkan enbart koncentrera mig på övningarna, lyssna in kroppen, tänja, vrida och vända på kroppen som en "disktrasa". Riktigt stolt och kanske ännu mer överrumplad över min kropps beteende la jag mig ner på avslappningen. Då, när man i normala fall ska kunna slppna av började tankarna rusa, men vaddå, man kan ju inte få allt
.
Annars har dagen varit lång. Började med öppning sen jobbade jag över, landade hemma för vidare färd till stallet och pyssel med Tham. Nu blir det en kopp glögg och brasa, herregud vilken "glöggis" jag blivit. Även Ida är stormförtjust i glöggen och drack t om glögg till kvällsmackan.

Imon freeeedag och jag har dokumentations kurs. Sen stundar party för dottern och Harry Potter bio för sonen och mannen. Undrar vad jag ska hitta på då?

På lördag blir det klassiker fest med Maarit och Carina med träning, föreläsning, mat och dryck! Ska bli riktigt skoj.
Glögg och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar