onsdag 6 oktober 2010

Core med Urban

Ännu en lång dag, usha vad många dom är nu känns det som. Promenerade snabbt idag på lunchen, skönt att låta huvudet vila lite. Har annars inte hunnit så mycket idag, lite läxläsning med Ida innan lite träning.

Ikväll var Urban och jag iväg på core och det kändes väldigt bra för mig iaf, Urban hade det något kämpigare. Det är sånna här gånger man märker att träningen verkligen ger effekt, alltså när man är starkare i styrka än Urban. :-) iaf när det gäller coremuskelaturen har väl Carina att tacka för det. Skönt att slå pucken i mål, slå hammaren på spiken...ja, ni vet vad jag menar (hoppas han inte läser detta nu).

Nu väntar jag på Välkommen åter sen sängen. Har öppning igen imon och föräldramöte på jobbet till kvällen.

Dagens:
  • Powerwalk 3km 29 min
  • Core 1h
  • Plankan 2,10 min
  • C-crunch 40 st

Over and out!

1 kommentar:

  1. Jo jag har läst att du bara vågar hänga ut mig på detta vis :)

    SvaraRadera