söndag 17 oktober 2010

Halvtid

Nu är halva tidens utmaning gjord.

Idag blev det endast en promenad då mitt huvud fortsätter trilskas, vilket skit. Undrar om det beror på chocken att helt plötsligt se bra igen? Så jag fick helt enkelt hoppa över combaten idag. Hade turen att få kvällsmiddag på Plangatan, grillat blev det ochså. Passade helt perfekt efter en prommis runt sjön med Ywonne och Alice.

Den här veckans utmaning är avklarad. 24,8km löpning/promenad har jag klarat av denna vecka. Nästa veckas utmaning består av minst 10 timmars motion/rörelse/träning! Det kan bli tufft, dygnet har ju trots allt bara 24 timmar. Som vanligt bestämmer man ju själv vad som räknas som träning och man kanske få vidga sina träningsvyer och kanske se dammsugning som en träningsform nästa vecka, inte vet jag. Ja, det återstår att se, men med positiv inställning så går man in för att göra sitt bästa.


Summering:
Jippie, 100/150 km avverkade!
17/30 träningspass. Känns helt ok!
25/ 60 min plankan. Där ligger jag helt klart efter med 6 min!!! Jobbigt!
10/20 min Jägarvila. Bara kämpa på.
159/500 c-crunch. Där måste jag ligga i hårdare!
0/4 intervallpas. Illa, illa urilla, urilla usch usch usch!!! Har aldrig kört ett ip, men har fått lite tips från Anna! Så det är väl bara att sätta fart.
1/6 yoga/meditationspass. Behöver ett hallelulja moment för att kunna slappna av! Känns tufft att hinna med. Får väl ta till Gurun hemma för lite meditation!

Kom alltid ihåg att du är unik...
som alla andra!
Tjillevippen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar