fredag 8 oktober 2010

Freeedag & punkt 222

Freedag!
Freeedag!
Freeeedag!
Oj, vad denna fredag kom snabbt. Oj,vad denna fredag är välkommen. Slutade tidigt idag och hela famila La Olsson begav sig till badhuset för fredagsmys, barnen gick in och badade (tänk att de är så stora att man kan lämna dom själv på badhuset...) och Urban och jag hoppade i mysoverallerna och begav oss ut i spåret för en löpvända. Vi begav oss upp till punkt 222. Oj, vilken jobbig backe det var på slutet innan toppen, det gick inte fort måste jag säga och att få draghjälp av mannen fanns inte på kartan eftersom han försvann lika fort som backen började. Hur f-n orkar han????
Sen blev det lite bubbel och bastu och på hemvägen hämtmat. Nu sitter jag här och proppar i mig godis och intar väl snart soffläge under täcket. Fast jag helst skulle vilja befinna mig öga mot öga med Jöback i Gävle. Han måste ju känna att någon fattas eftersom jag inte är där, hoppas han reder ut det ändå.
Dagens
  • Löpning 6,3 km 41 min
Tjille and over and out!

1 kommentar:

  1. Synd att det inte blev nå Jöback....Trevligt igår! Det gör vi om flera gånger! /anna

    SvaraRadera