lördag 30 oktober 2010

Sjukt stolt mamma!

...är jag idag. Bmx tävling i hallen och Linus kom 3:a. Åh, va roligt det är när det går bra för barnen. Tyvärr var jag inte med och tittade då han inte hade bestämt om han skulle tävla eller inte, vilken tur att han körde ett race ändå då :-)

Idag började jag och Urban dagen med ett core pass och nog märktes det att Carina är frisk allt, nu finns det inte möjlighet att maska inte, hon kör stenhårt. Svetten lackade och den stackars magen gör väl uppror imorron med träningsvärk som heter duga. Träningsvärk har jag även under fötterna och i vaderna sen hoppen igår. Funderade varför det kändes så konstigt när jag gick, sulorna känns liksom lite för korta...

Tyvärr så har vår tv pajjat eller så har "någon" varit bakom tv:n och fipplat med sladdar, ingen bild är det iaf. Ikväll som det är Så mycket bättre programmet där 7 artister hyllar varandras musik genom att göra sin version av en låt. Förra programmet var kanon när det var Berghagen som stod i centrum, ikväll är det Di Leva. Bara hoppas att tv-teknikern lyckats lösa problemet.

Annars får vi väl mysa ikväll utan tv med ost och kex. Just ja, igår var jag på smyckes och klädparty hos Annica. Mycket fina smycken i silver men kläderna var inte riktigt min stil. Något annat som jag köpte var ljuslyktor. Lägger in en bild på dem, så otroligt söta. Tänka att man t om kan hitta ljuslyktor på klädpartyn, what a joy!

Dagens

  • Core 1 h
  • Promenad med Ida 3,2 km

Trevlig lördag!

Tjillevippen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar