onsdag 20 oktober 2010

Huvudvärk


...ja, så är det! Gick hem från jobbet efter lunch idag igen. De är så trist, men nu har jag efter lite påtryckningar fått en läkartid så det blir nån ordning.
Stress, kan ju ha en liten inverkan förståss. Jag vet med mig att jag har en inre stress, mycket som ska hinnas med och allt finns i mitt huvud, ingen almanacka. Sen tycker jag det är konstigt att Urban inte vet vad som gäller. Jag är ju som en öpppen bok eller? Kontrollbehov, måste ha kontroll och veta när, var och hur. Impulsiv, lite då kanske, vill ju gärna att det händer saker och få saker gjorda och ja, kanske på engång!
Men med lite sömn och lugna promenader för nytt syre till hjärnan kanske man snart är botad. Blääit är vad det är iaf!
Kanske Dagens blir en lugn promenad eller så blir jag helt enkelt kvar i soffan till läggdags!
Tjille!

4 kommentarer:

  1. Ja, det låter som att du nog ska försöka sortera bort en del "måsten" som faktiskt egentligen inte är "måsten" om du förstår vad jag menar..?? Huvudvärken är nog kroppens sätt att meddela att det är dags att lugna ner tempot... Krya på dig nu och ta hand om dig!!! Vi vill ha en pigg, kry och icke uppstressad Mallan.=)

    SvaraRadera
  2. Trist trist. Hoppas det ger sig snart, håller med Linda om att det kanske är dags att sortera igen, få ordning på alla måsten och släppa kraven. Lättare sagt än gjort....

    SvaraRadera
  3. Vilka måsten?
    Vad ska jag sortera bort då?
    Hur släpper man kraven eller vilka krav?
    Vet knappt själv vad som e krav numera.
    Blir bara sååå trött! Skit!
    Men tack för er omtanke underabara vänner, betyder mycket för en Malla!!!

    SvaraRadera
  4. Fick en kommentar av Linda igår att du och jag var lika.... Å jag känner igen mig så väl!!Allt går bara på rus och man åker med liksom och tillslut tar det TVÄRNIT! Ja, så jag kan inte komma med kloka råd, det är bara vanliga förkylningar som häxan kan bota;) Men nu kommer en helg och jag hoppas verkligen du kan vila!! Hoppas du får en mysig kväll i Skommarhyttan! Massor av energi och positiva tankar skickar jag i en bamse kram nu!!!!! /Häxan

    SvaraRadera