fredag 15 oktober 2010

Helgbaberiba

Säger, välkommen välbehövliga helg! Den kommer (nästan) lika fort som den försvinner, men är ALLTID lika välkommen! Denna helg verkar bli lugn inget alls inplanerat, men iof så kan ju just sånna helger bli överaskande roliga ochså.

Nästa helg däremot blir partyhelg. Middag och party med glada vänner på freda´n och på lörda´n...blir...det...
...Skommis med Bästa Fian! Helgen man väntar med spänning på varje år och som kan avslutas hur som helst och när som helst. Lugna promenader, lite mat ett glas vin, två glas vin, tre glas vin...P A R T Y! Vem behöver Ladies Night när det finns Skommis Night!!!

Har varit på utbildning idag, pedagogisk dokumentation, ja, det låter ju inte särskilt tempohöjande precis, men ack så bra! Alltid roligt att ta del av andra förskolors arbete för nya ideér och uppslag, ett roligt gäng tjejer är vi på utb ochså.

Innan taccosen till kvällen blev det ett kort löppass med Urban. Idag blev det inte mycket sagt under turen, vet inte om det kanske berodde på att U hela tiden låg de där metrarna före mig och jag inte hade röst nog att nå honom för ett trevligt litet fredagslöpturmyssnack! Ibland väntade han in mig för att med hundvalpsögon titta på mig som sakta och lugnt tog mig igenom varje km på ett bekvämt sätt, ingen stress bara låta benen springa på...Han kanske trodde jag hade det svintungt där bakom, men att jag i själva verket bara njöt av att lufsa på i min egen takt :-)
Dagens
  • Löptur 3,2 km 19,24 min

Mallan fightas bakom maken, inte så värst betungande idag faktiskt!

Trevlig fredag mina vänner, Tjille!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar