söndag 10 oktober 2010

101010

Skön dag idag. Inatt har barnen haft varsin kompis som sovit över så det har varit full fart. Vi hade även västeråsbesök sent in på nattta igår.

Hela helgen har en envis huvudvärk spökat omkring, kanske huvudet reagerar så för att jag helt plötsligt ser bra igen, inte vet jag, drygt som attan är det iaf :-(

Idag har vi varit och kollat på hockey, det var barnens 3-männing som spelade cup i Hofors. Han var riktigt duktig och gjorde första målet i matchen. Efter matchen tog jag mig en rask promenad hem, väldigt rask. Svettigt värre eftersom jag klätt mig för en kall ishall. Vågade mig t om på en promenad genom skogen, är ju löjligt rädd för skogen, där det både finns farliga djur och mycket gömställen för galningar som kan ligga och lura i buskarna.


Hemma utmanade jag Urban i jägarvila och plankan, och med risk för att bli tjatig, guess who's the strongets??? Behöver inte svara på det. Efter en skön tuppis så trotsade jag huvudvärken för ett pass combat, huvudet gav med sig, men jag var inte lika stark som förra gången. Även denna gång bytte jag ut armhävningarna mot c-crunch.

Dagens:
  • Powerwalk 2,7 km 22,23 min
  • Jägarvila 1,34 min
  • Plankan 2,46 min
  • Body combat 1 h
  • C-crunch 47 st. Uppdelade på 2 styrkelåtar

Hoppas man vaknar utan huvudvärk imon!

Tjillevippen och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar