tisdag 19 oktober 2010

Utb i Sandviken

Idag på lunchen blev det en powerwalk i regnet och nu ikväll blev det lite träning hemma, det hanns liksom inte med någon annan träning idag. Men man får va nöjd med det lilla :-)

På em idag var jag på utbildning i sandviken som behandlade neuropsykologi och funktionsnedsättningar, en utbildning som kommer att ske i tre steg. Mycket intressant och spännande ämne med föreläsare som satt på kunskap och kunde förmedla detta på ett kreativt sätt. Roligt att lyssna på människor som brinner för sitt jobb och delger det med inspiration och glädje. Ser verkligen fram emot de följande träffarna.

Imorgon blir det korvgrillning på jobbet med vår avd om vädret tillåter, hoppas verkligen det. Något som barnen uppskattar.

Dagens
  • Powerwalk 4,5 km 42 min
  • Jägarvila 1,40 min
  • Plankan 2,40 min, 1,07 min
  • C-crunch 30x3 1 min 1,04 min 1,01 min

Sammanlagt: 49 min

Tjillevippen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar