söndag 24 oktober 2010

Slut på helg

Brasan är tänd, kycklingen i marinad, potatisen ska skalas, familjen ska samlas sen blir det middag tillsammans för första gången denna helg.

Fredagen sov de små liven borta eftersom det var andra planer här hemma. Middag med vänner. Hade planer att ställa in, men den var planerad sen länge och jag hade ju vilat i princip halva dan så vi körde på, iaf vissa gjorde det bokstavligt, och då är inte jag inräknad!

Lördagen var ochså sedan länge inplanerad för Skommarhyttan. Där fanns inga planer att ställa in, men kan erkänna att vistelsen blev betydligt lugnare än tidigare år. Det blev pizza, godis, film och lite, lite vin. Det berodde nog på mig eftersom jag inte är riktigt pigg, men jag kan säga att det var detta jag behövde, vila och tjejsnack med bästa Fian, hon tog hand om mig på bästa tänkbara sätt :-)

Träningen denna vecka har ju inte blivit som planerad, men är man inte pigg så lyssna på kroppen. Jodå, just med träningen har jag lyckats lyssna på kroppen. Veckans utmaning var 10 tim träning, inte en suck, men har iaf lyckats få ihop 4,15 tim och då har jag räknat promenader, yoga och mockning (ja, jag räknade detta som träningstid denna vecka).

Nu blir det spotify och matlagning och imorron jobb. Erkänner att jag inte alls är hundra, men gör ett försök att jobba iaf.

Tjillevippen!
Tack ochså alla goa vänner som tänker på mig och kommer med kloka tankar och tips.
Gulle ni!

2 kommentarer:

  1. Tack själv för att du kom förbi en sväng och satt på sängkanten, det behövde jag! Kram!

    SvaraRadera
  2. Det är ju så du är också Mallan, tar dig tid och bryr dig om! Hoppas inte din vecka drog igång med en rivstart, och att alla onödiga måsten redan plockats bort. Vilka de nu må vara.... Kram Häxan

    SvaraRadera