söndag 3 oktober 2010

Slut på helg och maxtest 5

Idag blev det en minst sagt rask promenad runt sjön med Carola och Casper i vagn, herregud vad hon kämpade i uppförsbackarna, härligt jobbat tjejen.

På kvällskvisten drog jag iväg på combat. Jag verkligen älskar denna sorts gruppträning, vilket ös, härligt peppade ledare och jag kämpade på till 100%, gav allt. Skön känsla att ge kroppen en redig omgång.

Nu till veckan bjuder utmanningen på 2000 trappsteg som betas av, det tänkte jag och Linda göra i höghusen där det finns trapper ända upp till månen nästan...Så det är väl bara att börja... pust och stön!

Dagens:

  • Promenad 7,64 km 1,09 h
  • Plankan 2,11, idag var jag uthållig!
  • Combat 1 h, vilket ös
  • Maxtest 5 C-crunch 42 st istället för armhävningar. Kanske inte det bästa att göra dessa efter combatpasset, men körde dessa istället för armhävningar på styrkan.

Imon ringer klockan 05 så det är väl bara att knyta sig.

Tjillevippen!

2 kommentarer:

  1. Va du är duktig Mallan!!! Så imponerad och avundsjuk ;-)!! Fortsätt kämpa nu, det här fixar du galant =)!!

    Kramiz Ann

    SvaraRadera
  2. Wow, du kommer inte ha några som helst problem med utmaningen! Bra kämpat! Och det där med vinet, se det som sportdryck....

    SvaraRadera