onsdag 1 december 2010

Välkommen december!

Stället jag trivs bäst vid just nu är vid brasan. Hua, vad kallt det är. Och mitt i allt det kalla snålar de in på värmen så att eleverna på Hagaskolan fick gå hem tidigare för det var så kallt där igår. Skämmes ta mig fan! Där sitter eleverna och ska försöka koncentrera sig vilket inte är lätt om man sitter och fryser. Jag var på kurs där förra fredan och vi satt med både jackor och vantar på för det var så kallt!

"My place"
För övrigt känner jag mig en aning omotiverad, jag hör bara alla "duktiga", som jag verkligen tycker är duktiga, hur de fejjar, bakar och fixar. Själv känner jag inte för något av allt detta och hoppas att inspirationen kommer tillbaka, men å andra sidan, jul blir det ju ändå. Veckorna bara springer iväg i rasande fart och nu är det bar drygt 3 veckor kvar till dopparedan.

Ikväll bjöd iaf Kicki på ett svettigt spinningpass, jo man tackar! Det blev man varm av!!!

Tjillevippen!

2 kommentarer:

  1. Ä, skit i vad alla andra gör! Gör det du har lust med! har kommit till den insikten de sista åren att julen kommer och går även om det fatts en sillburk på bordet eller inte är 43 ljus tända;) Blir klok med åren! Skida lugnt i helgen nu! Kram Häxan (som för övrigt är tvärförkld trots alla kuckelimuckmediciner)

    SvaraRadera
  2. Duktig är den som orkar stå emot och inte faller in i julhetsen. Blir så glad när jag hör att du myser vid brasan. Kommer och myser jag med nån dag!
    kram Anna

    SvaraRadera