torsdag 16 december 2010

Datahackern...

Ännu en dag för Ida hemma med förskylning. Ledsamt eftersom de hade "Pillardag" på skolan idag och hon hade lämnat in en laptop som skulle skruvas sönder. Tur nog så har hon en dataintresserad (minst sagt) pappa som fixade en annan dator som hon kunde gå loss på. Så när jag kom hem från jobbet så hittade jag en koncentrerad Ida med skruvmejsel i handen och i full färd att dissikera en dator... Med lite feber, men ändå rastlös gjorde vi även ett pepparkakshus.

Idag hade jag med mig den rosa granen till jobbet som vi klädde, häftigt tyckte barnen med en rosa gran. Medan vissa tyckte att granen var migränframkallande, ha ha! Nu har Tham fått på sig pyjamasen i stallet och jag ska nog soffa ner mig med lite glögg i soffan tror jag. Fick ju en oväntad julklapp på kvällskvisten. Det tackar jag för :-)

Datahackern...
Pepparkaks hus

Igår blandades det till grönt snor...


Imon mina vänner är det frrredaaag, himmel vad dagarna och veckorna går fort...
Tjillevippen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar