fredag 10 december 2010

Nobel-Malin

Vilken start på dagen! Lucia i kyrkan med skolans två 3:e klassare. De tog i så taket lyfte och sjöng så fint, duktiga var dom. Jag blir verkligen kyrklig i dec (tar väl igen hela året...) det infinner sig en sån stämmning med alla julsånger och en frid sänker sig inne i kyrkan.

Gick efter Lussefirandet till jobbet och gjorde ynka 4 tim, väldigt lämpligt skift. Blev mottagen med många kramar, härligt,man kan ju inte bli annat än glad. Sen kändes och pratades det om mitt hår som dagen till äran var rakt, konstigt!

Med en glad anda åkte jag och hämtade Urban för julshopping resten av em. Häxan surtant sen gårdagen var som bortblåst och det inhandlades div från önskelistor, nästan klara nu, bara lite kvar. Ganska mycket trängsel, men krockade man med någon fick man ett leende tillbaka så jag tror de flesta var på glatt shoppinghumör och den sista julSTRESSEN inte har infunnit sig ännu.

Nu laddar vi för Idol och Jay, ja, jag håller på honom efterson Oooolle åkte ut förra veckan.

Trevlig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar