onsdag 22 december 2010

Inspiration!

Äntligen, alla julklappar är inslagna!!! Nu slipper vi sitta till sena natta imonkväll, utan kan njuta av kvällen med julmys med grannarna, som är en tradition! Ok, några klappar är kvar som vill ha fint julpapper på, men i det stora hela...Klart!

Idag hittade jag tidningen som ska lösa mina träningsmöjligheter när kylan biter i kinderna, nämligen nya tidningen Träna Hemma. Blev inspirerad av Jessikas träningsblogg och hennes inlägg om div träning hemma t ex yogaövningar http://svemelia.blogspot.com/. I tidningen finns det så många som 8 kompletta träningsprogram att köra hemma. Är det inte great! Nu önskar man ju sig lite smått och gott från tomten som t ex kettlebells och pilatesboll. Men många övningar funkar alldeles utmärkt ändå.


Nä, nu måste jag lägga huvudet på kudden, klockan ringer om 5,5 h.

Godnatt!

1 kommentar:

  1. Jag önskar mig också kettlebells i julklapp. Har hittat massor av sådana övningar på internet.
    Får väl se om tomten lyssnar på oss ;)

    Ha en toppenjul!

    SvaraRadera