lördag 25 december 2010

God fortsättning

Tråkig som en gammal pensionär åker man hem från festen och alla festglada som ser fram emot en kväll på folkan, kurar ner sig i soffan under täcket med en ask Romerska bågar och bara...njuter! Tänker på huvudvärken, ångesten och magen som mer eller mindre är vänd ut och in för många imorgon medan jag själv tokspringer på rean, pigg som en mört.

Självaste julafton igår var mer eller mindre perfekt. Glada och nöjda barn, trevligt sällskap och god mat, helt perfekt och så bra. Det är underbart att se barnen så glad över det som de får och man kan sätta sig på kvällen i lugn och ro med familjen och bara mysa :-)

Imorse tog jag mig en väl förtjänt sovmorgon, hade kl på ringning tidigt, men la mig igen och somnade om tills...det kom ett sms från coachen. 40 min till avgång, ingen förhandling. Klädd i ny dress från tomten stod han startklar när jag kom ut. Edsken spåret, 1,1 mil blev det, så himla skitjobbigt var det. Orken var borta och glidet ochså och axlarna tog helt slut mot slutet, puh, men det är väl sånna här gånger det sägs att det blir lättare nästa gång, så säger iaf coachen!

Nu blir det film med Urban och det som finns kvar i asken med chokladen, mums!
Tjille och god fortsättning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar