torsdag 30 december 2010

Kärt återseende!

Igårkväll stod tjejerna för en 3-rätters middag eftersom vi tidigare i höstas var lite sämre än grabbarna på Alborgen, deras pris blev då en middag. Middagen blev väldigt lyckad och "vinnarna" intog den med belåtenhet. Japp, laga mat kan vi iaf! Nya grenar diskuterades, för matchen är ju inte slut än...jag menar bara för att man råkar vara bäst en gång!

Idag åkte jag och Ida ner till Carmen och hälsade på. Åhh, denna söta lilla häst som gör att man smälter som smör i solsken. Vi hade med oss lite nyårsgodis som hon verkligen uppskattade. Har aldrig hört en häst som "pratar" så när det vankas något gott. Nu fick vi gosa lite och överösa henne med kramar, hon är verkligen så himla go.


Sedan åkte vi vidare till Tham för ompyssling av honom. Han har blivit sparkad i huvudet och fått ett sår av brodden, men det såg bättre ut idag. Mycket som kan gå galet med hästar när broddarna kommer på.
Jag har även hunnit med ett skidpass med coachen på golfen idag. Inte världens bästa spår och jag gjorde även 2 vurpor där jag på första vurpan passade på att kolla hur det såg ut under snön, lite kallt var det! Nu blir det lite städning sen skaa vi till Olssson/Larsson och grilla :-)
Tjille såhär näst sista dagen på året! Glöm inte att ta tillvara på livet och var rädda om varandra <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar