onsdag 8 december 2010

Tryck och dra

Måndag bestod av lång arbetsdag och avslutades med en ridtur för Ida på Tham. Sen pyssel i stallet och nypa lite stalllukt som aldrig är fel :-)

Igår var vi på 3:e och sista träffen på Bryggan i Sandviken med jobbet. Mycket bra träffar som tagit upp info om neuropsykiatriska funktionsnedsättningar. Ett ämne som man aldrig kan få nog kunskap om och som hela tiden behövs påminnas och tankas på med ny kunskap. Mycket intressant!

Väl hemma blev det läxläsning och läggning och när Ida sussade gott snörades löpardojjorna på och en det blev en sen löpvända. Kallt var det, men överkomligt och benen kändes realtivt lätta fast jag inte sprungit på 2 veckor. Idag har jag tagit ut mig totalt på spinningen, tänkte väl att nu jävlar kör jag så det ryker, vilket jag gjorde! Tryck och dra får bokstavligt bli mina slut ord...

Tjille!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar