söndag 12 december 2010

Tror det kallas träningsvärk...

Ljumskarna är inte sig lik, får ta i med händerna för att lyfta de arma benen från sittande läge, det drar och sliter... Tror det brukar kallas TRÄNINGSVÄRK! Skidåkningen igår ger sig tillkänna stort. Idag blev det ingen skidåkning för jag är inte 100 i kroppen, detta accepterades av min coach och han fick köra ensam, men det känns redan bättre nu ikväll.

Dagen har innehållit en kall promenad, kalas för goaste stora 3-åringen och Elviskonsert. Morgondagen ska användas till julshopping igen för jag har semester, lyxigt värre!

Glad är jag ochså att det ser ut att ordna sig för den lilla kämpen! Hoppas julen får firas på hemmaplan!

Tjillevippen!

1 kommentar:

  1. Jag fick också en sjujädrans träningsvärk både i ljumskarna och höftböjarna trots att jag bara var ute i ca 30 minuter. Men vad härligt det är att åka skidor.

    SvaraRadera