torsdag 9 december 2010

Häxan surtant!!!

Hmm, känner mig grinig och irriterad! Häxan surtant i egen hög person! Vet inte direkt vad det är, men jag går igång på det minsta lilla... Skulle behöva en promenad känner jag, men istället ska jag tjura och lägga mig snart eftersom jag gick upp tidigt imorse och hade öppning.

Imorgon blir det Lucia i kyrkan med Idas klass och sen julhandel på em. Stackars Urban om inte humöret är bättre tills imon när jag ska släpa runt honom i affärer. Tror inte jag tolererar någon snigelfart, inte som det känns idag iaf.

Till råga på allt kliver Micke in i hallen för ett tag sen med öppningsorden:

"Men vad du ser slak ut...!!!!!"

Har varit till frissan och plattat håret. Han fick sig en avhyvling kan jag säga, inte direkt en kommentar jag var upplagd för!!!

Godnatt ALLA glada vänner (och ni andra ochså)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar