onsdag 22 december 2010

Skrytsamt!

Vi har rotat fram mina gamla "trofeer" till Idas stora förtjusning och min med. Hade faktiskt en riktigt topp i mitt tävlande ett tag och det såklart med bästa ponnyn Hagens mischief även kallad Missan. Några rosetter är med andra hästar ochså, den röda längst fram är min första. Den fick jag i Storvik 1985, L:d och det är en 4:e plats. Roligt, roligt!

Idas första rosett
Min första rosett 1985, Nostalgi...

Ego och skrytsamt. Den längst fram är den på bilden ovanför.



Tjille!


2 kommentarer:

  1. Men vilka söta tjejer! :-) Klart man får skryta! Ska nog också knäppa kort på mina fina medaljer.... God jul på dig vännen, sköt om dig!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Klart du får skryta både över dig och den underbara Missan och Ida med förstås! På Missan har tom jag en blå/gul L:B rosett! Hur nu det gick till;) Var ksk efter det jag blev dressyr "nörd" på riktigt.../ Häxan

    SvaraRadera